Stram Op

Træningens gang

Vi starter træningen med opvarmning i 5-7 min. med fokus på bevægelighed og mobilitetsøvelser. Derefter arbejder vi i 40-45 min. med en række styrkeøvelser til hele kroppen.

Vi arbejder med forholdsvis få gentagelser (10-15), to øvelser ad gangen, hvor teknikken vil blive grundigt gennemgået, inden vi går i gang.

På holdet arbejder vi bl.a. med håndvægte, vægtstænger, kettlebells og stepbænke, hvor man selv justerer vægten undervejs.

Vi afslutter træningen med 5-10 min. udstrækning af de store muskelgrupper.

 

Hvad er Stram Op? 

Stram Op er for alle, både mænd og kvinder, som er interesseret i at forbedre muskelstyrke og -udholdenhed og få strammet hele kroppen op.

På holdet får vi trænet kroppens store muskelgrupper som ben, baller, ryg, bryst og mave.

Praktisk Information

Se hvornår der er Biking på holdplanen.

Hvad skal jeg have med?
Indendørs sko, drikkedunk, godt humør og evt. et håndklæde.

Stram Op er for alle, både mænd og kvinder, som er interesseret i at forbedre muskelstyrke og -udholdenhed og få strammet hele kroppen op. På holdet får vi trænet kroppens store muskelgrupper som ben, baller, ryg, bryst og mave.

Hvordan er træningens gang?
Vi starter træningen med opvarmning i 5-7 min. med fokus på bevægelighed og mobilitetsøvelser. Derefter arbejder vi i 40-45 min. med en række styrkeøvelser til hele kroppen.

Vi arbejder med forholdsvis få gentagelser (10-15), to øvelser ad gangen, hvor teknikken vil blive grundigt gennemgået, inden vi går i gang.

På holdet arbejder vi bl.a. med håndvægte, vægtstænger, kettlebells og stepbænke, hvor man selv justerer vægten undervejs.

Vi afslutter træningen med 5-10 min. udstrækning af de store muskelgrupper.