Tilmelding til spisning og Generalforsamling er åben på holdplanen! Tilmelding til smørrebrød skal ske senest mandag d. 18. marts inden kl. 12:00.
Ønsker man at indsende kandidatur eller ændringsforslag skal dette gøres inden d. 6. marts.
Tilmelding til spisning og Generalforsamling er åben på holdplanen! Tilmelding til smørrebrød skal ske senest mandag d. 18. marts inden kl. 12:00.
Ønsker man at indsende kandidatur eller ændringsforslag skal dette gøres inden d. 6. marts.