Kære medlemmer  i Motionsklubben OUH

Klubbens daglige leder har siden slutningen af september været fritaget fra sit arbejde. Bestyrelsen har løbende været i dialog med daglig leder, da det har været vores ønske at give daglig leder mulighed for at vende tilbage til sit arbejde for klubben.

Det har været en svær periode med forståelig undren fra medlemmerne. Bestyrelsen har som arbejdsgiver ikke kunnet imødekomme informations-behovet fra medlemmernes side af hensyn til tavshedspligt, fortrolighed og ønsket om en fair behandling af daglig leder.

Bestyrelsen har med udgangspunkt i daglig leders ansættelseskontrakt ønsket at præcisere arbejdsopgaverne i forbindelse med arbejdet som daglig leder. Det er desværre ikke lykkedes parterne at nå til enighed om præmisserne for daglig leders tilbagevenden.

Bestyrelsen har derfor med udgangen af oktober opsagt daglig leder og ønsker vedkommende alt mulig held og lykke i sit videre arbejdsliv.

Bestyrelsen arbejder på en løsning, der fremadrettet skal sikre optimal drift og udvikling af klubben for at sikre træningsfaciliteter, muligheder for holdtræning og at klubben er et trygt og rart sted at være. Vi vil fremadrettet arbejde for mere åbenhed og information til medlemmerne. Facebook-siden vil snarest blive genåbnet, dagsordener og referater vil blive lagt på hjemmesiden, og der vil blive indkaldt til et informationsmøde om den fremtidige drift af klubben, herunder strategien i forhold til at sikre klubben en plads på Nyt OUH.

Venlig hilsen

Motionsklubben OUH’s Bestyrelsen

 

Text for pop up